Open brief aan ministers: verduurzaming van zorg vraagt om overheidssteun
23 juni 2026 | De Green Deal partijen sturen gezamenlijk een brief naar de ministers. Zij vragen de Rijksoverheid om actief mee te bouwen aan een vervolg op de Green Deal Duurzame Zorg 3.0. De boodschap is helder: de urgentie is groot en de sector staat klaar, maar heeft de overheid nodig als partner.
Open brief aan ministers: verduurzaming van zorg vraagt om overheidssteun







